Szállítás
Megrendelés után mennyi idő múlva kapom meg a csomagot?
Az előre utalást választottam fizetési módként. Utalhatom azonnal az összeget?
Hol tudom nyomon követmerre jár a küldeményem?
Ha több oldalatokról is rendelek, akkor a postaköltséget elég egyszer fizetnem?
Termékek
Ezen a weboldalon csak CTS Kids márkájú termékeket lehet vásárolni?
Mi a teendő, ha hibásan adtam le a rendelést?
Mi a teendőm, ha nem jó a méret, kicsi vagy nagy lett a megrendelt ruha?
Mit tegyek, ha nem tetszik a termék és vissza szeretném küldeni?
Kritika, reklamáció
Az észrevételeken túl reklamálni szeretnék. Mit tegyek?
Mi a teendőm, ha nem jó a méret, kicsi vagy nagy lett a megrendelt ruha?
Mit tegyek, ha nem tetszik a termék és vissza szeretném küldeni?
Viszonteladók kiszolgálása
Hol vehetem fel a kapcsolatot ha viszonteladó szeretnék lenni?
Miért lesz előnyös számodra, ha együtt dolgozunk?
Megrendelés után mennyi idővel kapom meg a csomagot?
Igyekszünk a rendelésed minél hamarabb, lehetőleg már másnap feladni, hisz elméletileg minden termék raktárkészleten van.
Előfordult már, hogy ennek ellenére sem tudtuk másnap feladni, mert már másik webáruházunkban megrendelték, vagy egyéb előre nem látható probléma lépett fel. Ilyenkor minden esetben haladéktalanul értesítünk.
Az összekészített terméket betesszük a Fox Post automatába, ahonnan vagy még aznap, vagy másnap kiveszik, és beérkeztetik a központi raktárukba, majd onnan a futárral kiküldik hozzád. Ez sajnos így előfordul, hogy 5 munkanap is lehet.
TIPP: gyorsabban hozzád kerül, ha FoxPost automatába kéred, és még a szállítási költség sem lesz annyi.
Szerencsére ritkán fordul elő az 5 napos kézbesítés, de sajnos ez is előfordulhat. Ha neked viszont ennél hamarabb szükséged lenne rá, akkor ezt mindenképpen jelezd felénk a rendelés leadásakor és megpróbáljuk megoldani.
Az előre utalás fizetési módot választottam. Utalhatom azonnal az összeget?
A rendelés első visszaigazolása automatikusan történik a vásárlás után. Kérlek várd meg az utalással az értesítésünket. Összekészítjük a rendelésed, elkészítjük a számládat, figyelembe vesszük az esetleges kedvezményeidet, és ezek után értesítünk az utalandó pontos összegről. Így nem fordulhat elő, hogy esetleg valamely termék mégsincs már meg raktárkészletünkben.
Hol tudom nyomon követni a csomagom kézbesítési állapotát?
A megadott e-mail címedre értesítőt küldünk, miután átadtuk csomagod a szállítást végző futár cégnek (FoxPost). Ekkor elküldjük neked a csomagszámot, ami alapján a FoxPost oldalán nyomon tudod követni a csomag útvonalát. https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/
A kiszállítás előtt mindenképpen kapni fogsz egy sms és egy e-mail értesítést, a házhoz szállítás pontos időpontjáról.
Ez esetben számodra a legjobb választás lesz, ha a Foxpost csomag-automatába kéred a rendelésed. Válaszd ki a számodra legközelebbi, legkönnyebben elérhető FoxPost pontot. Amikor megérkezett a csomag a választott automatába, kapsz egy e-mail és egy SMS értesítést, amiben benne lesz a kódod, amivel a csomagot átveheted. Ezt akkor veszed át, mikor neked a legkényelmesebb, mert sokszor bevásárlóközpontokban van az automata, így korán reggeltől késő estig van lehetőséged átvenni a küldeményed. Ráadásul 72 óra áll rendelkezésedre, hogy átvedd a csomagot. Természetesen ha munkaszüneti- vagy ünnepnap beleesik ebben az időszakba, akkor a határidő is meghosszabbodik.
Természetesen. www.ctskids.hu weboldalunkon kizárólag saját készítésű termékeink vannak, ezekből is mindig a legújabb termékek. Ebben, a gyermekruhabolt.hu webáruházunkban saját termékeink mellett más készítők termékei, és kifutó, outlet termékek, sőt játékok is kaphatóak. A www.bebiruhabolt webáruház pedig a bébi ruha iránt érdeklődő vásárlóink számára igyekszik megkönnyíti a választást. Ezeket mind egy helyen, a központi raktárunkban kezeljük. Így ha bármelyik oldalról, esetleg mindhárom oldalról rendelsz egyidőben, egy csomagba feladjuk a rendelésed, természetesen egy szállítási költséggel. Így mind a ketten jobban járunk.
Ezen a weboldalon csak CTS Kids márkájú termékeket lehet vásárolni?
Nem. Saját készítésű termékeink mellett folyamatosan bővítjük termék kínálatunkat más hazai készítők termékeivel is, mert arra törekszünk, egyre nagyobb termékválasztékot tudjunk számodra biztosítani.
Használd a jobboldalon, a felső sarokban lévő termék/ méret keresőt.
Itt kereshetsz kategóriára (pl. fiú kétrészes) és alatta kiválaszthatod a méretet (pl. 98-as). Ezután már csak azokat a fiú kétrészeseket látod, amiből van 98-as méret.
Ha esetleg nem akarod leszűkíteni a termékkategóriát, akkor kereshetsz úgy is, hogy kategóriánál azt választod ki, hogy : fiú, méretnél a: 98-ast, ekkor minden olyan kisfiú terméket látsz, ami van 98-as méretben. Pólót, pulóvert, kétrészest, nadrágot, stb.
Használd azt a variációt, ami számodra a legkényelmesebb.
Mi a teendő, ha hibásan adtam le a rendelést?
Semmi probléma. Bárki tévedhet.
Ha hibát fedeztél fel a megadott adatokban, méretben, stb., akkor a lehető legrövidebb időn belül vedd fel velünk a kapcsolatot. Kereshetsz telefonon: +36309586756 telefonszámon, írhatsz e-mailt teddy@t-online.hu , vagy info@gyermekruhabolt.hu e-mail címünkre. Mi azonnal módosítjuk a rendelést kérésednek megfelelően.
Mi a teendőm, ha nem jó a méret, kicsi vagy nagy lett a megrendelt ruha?
Semmi gond, jelezd, és küldd vissza nekünk a ruhát és nagyon szívesen kicseréljük! Visszaküldési cím: CTS Kids Gyerekruha Kft.
4461. Nyírtelek, Benczúr u. 9.
Visszaküldés előtt azonban kérlek, mindenképpen jelezd, hogy ilyen igényed van.
Ha esetleg nem szeretnél mást helyette, akkor a visszaküldéssel egyidejűleg add meg a bankszámlaszámot, ahova visszautalhatjuk az összeget.
Ha FoxPost automatába kéred a csomagot, akkor pedig még egyszerűbb, ingyenes a visszaküldés. Vissza kell menned, 3 munkanapon belül ahhoz az automatához, ahol átvetted a csomagot. Kiválasztod a visszaküldés gombot, beütöd a nyitókódot, amivel átvetted, és részedről készen is vagy. Ennél egyszerűbb nem is lehet.
Mit tegyek, ha nem tetszik a termék és vissza szeretném küldeni?
Az érvényes jogszabályok alapján a csomag átvételét követő 14 napig elállhatsz a vásárlástól. Ehhez nem kell mást tenned, mint szándékodat a csomag átvételétől számított 14 naptári napon belül jelezned kell felénk. Az elállással kapcsolatos részletesebb információkat megtalálod weboldalunkon az ÁSZF Elállási jog fejezete alatt. http://www.gyermekruhabolt.hu/aszf#ft5
Bármelyik elérhetőségünkön szívesen fogadjuk visszajelzésed, jó és építő kritikád egyaránt. Véleményed, észrevételed fontos a számunkra. Ebből sokat tanulunk, ez alapján tudunk fejlődni. Ahol csak tehetjük, mindig búzdítani is szeretnénk erre.
E-mail címünk: info@gyermekruhabolt.hu
Telefonszámunk: 30/9586756
Az észrevételeken túl reklamálni szeretnék. Mit tegyek?
Reklamációd is bármelyik elérhetőségünkön megteheted. A kapcsolat oldalon található info@gyermekruhabolt.hu e-mail címre írd meg kérlek, hogy milyen panaszod van. A lehető legrövidebb időn belül igyekezni fogunk, hogy számodra megnyugtatóan megoldjuk az általad jelzett esetet.
Ha kereskedőként szívesen dolgoznál velünk, csatlakozz hozzánk, szívesen látunk viszonteladói partnereink között. Vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken keresztül. Mindegyiken szeretettel fogadunk.
Keress telefonon: 30/9586756
írj e-mailt: teddy@t-online.hu
http://www.gyermekruhabolt.hu/kapcsolat
Miért lesz előnyös neked, ha együtt dolgozunk?
Csak néhány érv
![]() |